Zwroty

Kupując towar w naszym sklepie mają Państwo 14 dni na zwrot bez podawania przyczyny, licząc od momentu otrzymania paczki . W tym celu należy odesłać zakupione przedmioty na swój koszt, w stanie nie noszącym śladów używania, w oryginalnym opakowaniu, załączając dowód zakupu (paragon bądź fakturę VAT) i oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość. Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej w ciągu 14 dni zwrócimy Państwu na konto równowartość zakupionych przedmiotów.

Adres do zwrotu:
tasmuj.pl
ul. Szamotulska 40/5
60-366 Poznań


Reklamacje

W przypadku otrzymania wadliwego towaru prosimy o niezwłoczną informację dotyczącą szczegółów problemu. Obsługa naszego sklepu sprawnie przeprowadzi Państwa przez proces reklamacji. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas wadliwego towaru.


System rozstrzygania sporów


Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).